تجهیز ویلاهای کشور به سیستم پکیج برقی آلپ

گروه صنعتی آلپ به عنوان اولین تولید کننده پکیج برقی دیواری در ایران توانسته است با داشتن نیروی جوان و خلاق و تجهیزات کاملا مدرن اقدام به تولید پکیج برقی در ایران کند.



به گزارش مجله خبری، داشتن یک ویلا در بهترین نکته بدون سیستم گاز و سوخت فسیلی چالش بسیار بزرگی در فصل های سرد سال برای صاحبان ویلا ها میباشد اما در بهمن ماه سال 1400 این مشکل به صورت کامل رفع شده و افرادی که ویلا بدون سوخت فسیلی دارنند میتوانند با استفاده از برق تک فاز و سه فاز گرمایش محیط و آب گرم مصرفی را به بهترین شکل ممکن تامین کنند.

به گزارش خبرنگاران رسمی گروه صنعتی آلپ به عنوان اولین تولید کننده پکیج برقی دیواری در ایران توانسته است با داشتن نیروی جوان و خلاق و تجهیزات کاملا مدرن اقدام به تولید پکیج برقی در ایران کند.

پکیج برقی بهتر است یا پکیج گازی ؟

طبق بررسی های انجام گرفته قدرت گرمایش گاز نسبت به برق بیشتر میباشد ولی در نظر داشته باشید که در برخی از محیط ها به خصوص ویلاهای حاشیه جاده ها و ... دسترسی به سوخت گاز وجود ندارد و با فرا رسیدن فصل سرما چالش بزرگ برای صاحبان اینگونه از ملک ها تامین گرمایش محیط میباشد. به همین دلیل استفاده از پکیج برقی میتواند بهترین گزینه برای اینگونه از محیط ها بشمار بیاید.

یکی از بهترین مزایای پکیج های برقی کارکرد آنها با برق سه فاز و تک فاز میباشد و از همه مهم تر تولید آنها در ظرفیت های متفاوت باعث شده است تا کاربر بر اساس محیط خود بهترین محصول را خریداری و از آن استفاده کند.

مورد دیگری که میتواند ارزش بسیار زیادی داشته باشد انتخاب برند معتبر و شناخته شده است. طبق تحقیقات و بررسی های انجام گرفته در ایران چندین شرکت یا تولید کننده در زمینه فروش و تولید پکیج برقی فعالیت میکنند ولی متاسفانه با توجه به وجود قطعات بی کیفیت خیلی از تولید کننده از قطعات بی کیفیتی در داخل محصول استفاده میکنند تا حاشیه سود بسیار زیادی داشته باشند.

استفاده از قطعات بی کیفیت در قیمت پکیج تاثیر چشمگیری دارد ولی از سوی دیگر اگر مورد بررسی قرار بگیرد کاملا شایع است که کیفیت پایین قطعات باعث میشود تا مصرف برق افزایش داشته و راندمان کارکرد با کاهش مواجه شود و از همه مهم تر یک قطعه بی کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی شده و میتواند هزینه سنگینی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نکات مهم در هنگام خرید پکیج برقی

با توجه به اینکه پکیج برقی به عنوان یک سیستم گرمایشی بشمار می آید باید در هنگام خرید برخی از موارد رعایت شود تا راندمان بهتری را از خود به ارمغان بیاورد پس اگر شما هم صاحب ویلا هستید و قصد خرید اینگونه از سیستم گرمایشی را دارید در این بخش مهم با ما همراه باشید.

بر اساس محیط خود ظرفیت مناسب انتخاب کنید.

مهم ترین معیاری که خریدار باید حتما در هنگام خرید به ان توجه کند انتخاب ظرفیت مناسب میباشد. به عنوان مثال استفاده از بخاری کوچک در یک اتاق بزرگ هیچ ارزشی ندارد چون ظرفیت گرمایش این بخاری برای اتاق کوچک بوده و توانایی گرمایش محیط بزرگتری را ندارد.

پکیج برقی در ظرفیت های متفاوت تری تولید میشود به همین خاطر در هنگام خرید سعی کنید مشاوره خوبی از فروشنده کسب نماید تا محصول خریداری شده راندمان خوبی برای شما داشته باشد.

توجه : استفاده از پکیج برقی با ظرفیت کمتر برای محیط بررگ مصرف برق را افزایش میدهد چون هر چقدر تعداد دفعات کارکرد پکیج افزایش داشته باشد این مورد مصرف برق را به صورت چشمگیری افزایش خواهد داد.

به گارنتی و خدمات ارزش قائل شوید.

گارانتی و خدمات پس از فروش همیشه به عنوان یک مزایا بشمار میرود. در نظر داشته باشید که انتخاب بهترین پکیج برقی هم بعد از مدتی طولانی دچار خرابی میشود به همین خاطر است که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش میتواند گزینه خوبی بشمار آید زیرا اگر در زمان داشتن گارانتی محصول به هر دلیلی دچار خرابی شود شما میتوانید بصورت رایگان پکیج خریداری را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید.

کیفیت را فدای قیمت نکنید.

یک بار برای همیشه هزینه کنید و محصولی را خریداری کنید که برند معتبر و کیفیت بالاتری داشته باشد. متاسفانه خیلی از افراد در هنگام خرید محصول ارزان تری را انتخاب میکنند ولی در نظر داشته باشید که ارزانی بی دلیل نبوده و تمامی قطعاتی که در یک محصول ارزان قیمت وجود دارد از کیفیت بسیار پایینی بهره مند است. کیفیت پایین قطعات هزینه های زیادی در آینده به همراه دارد چون در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی شده و برای تعمیر آن باید هزینه های سنگینی را ارائه دهید.

به ولتاژ برق محل خودتون توجه کنید.

تعرفه برق تک فاز نسبت به برق سه فاز بالا بوده و اگر محیط شما دارای برق تک فاز به صورت اشتراکی داشته باشد پکیج برقی مناسب شما نبوده و کارکرد نا منظم خواهد داشت و این کارکرد نامنظم میتواند به برق محیط و خود دستگاه آسیب بسیار زیادی وارد کند.

اگر برق تک فاز دارید میتواند از پکیج برقی مناسبی استفاده کنید ولی باید کنتور برق اختصاصی داشته باشید و از برق اشتراکی استفاده نکنید. در نظر داشته باشید که تعرفه برق تک فاز نسبت به برق سه فاز بالا بوده و اگر محیط شما دارای برق سه فاز میباشد بهتر است که در هنگام خرید پکیج برقی سه فاز خریداری نماید چون این مورد باعث میشود تا برق مصرفی با تعرفه پایین محاسبه شود.

از برند معتبر خریداری کنید.

برند معتبر و شناخته شده همیشه محصولات با کیفیت تری را تولید و روانه بازار میکند و به دلیل اینکه به عنوان برند شناخته میشود محصولات این تولید کنندگان فروش بسیار بالایی دارند. سعی کنید در هنگام خرید تولید کننده ای را انتخاب کنید که شناخته شده باشد که پیشنهاد ما استفاده از پکیج برقی آلپ میباشد.

گروه صنعتی آلپ به عنوان بهترین و اولین تولید کننده پکیج برقی دیواری و زمینی در ایران شناخته شده است و تمامی محصولات این گروه تولیدی دارای ایزو 9001 بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

جمع بندی نهایی

نگرانی و مشکل خیلی از محیط هایی که از سوخت گاز محروم هستند به صورت کامل میتواند رفع شود. ولی در نظر داشته باشید که پکیج برقی مزایای خوبی میتواند برای محیط های بدون گاز بشمار آید چون در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه میتوانند آب گرم مصرفی و گرمایش محیط خود را از ظریق شوفاژ تامین کنند.

انتهای پیام/


پست های مرتبط